TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 12 lipca 2015

Prezent na urodziny,

a do prezentu bilecik, 
który finalnie może zawisnąć na przykład na drzwiach,
może też pełnić rolę zakładki do książki...
taki drobiazg dla chłopca.

Jak mijają Wam wakacje?
U mnie tak jak z pogodą; jest czas, kiedy mocno grzeje, czyli praca pełną parą,
jest czas przyjemnie ciepły, z chwilką na relaks, a nawet błogie lenistwo ;)
niestety powiało też chłodem, ale mam nadzieję, że najbliższe dni przyniosą dobre wiadomości...
w każdym razie deszczu się nie spodziewam...
chociaż kto wie, ostatnimi czasy aura bywa skrajnie zmienna...

A tak w ogóle, to pracuję nad większym projektem,
stąd moja tutaj absencja. Wybaczcie.

 Do zobaczenia!


1 komentarz:

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)