TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



czwartek, 19 września 2013

Pirackie opowieści

czyli UŚMIECHAM się do letnich wspomnień
 inspirując gościnnie, tym razem na blogu 123scrapujTy.
Mam nadzieję, że nie macie wrażenia typu:
otwieram lodówkę, a tam znowu ona? :))
Tak się jakoś złożyło, że we wrześniu
dużo się u mnie dzieje.
Dobrze się dzieje, co pozwala mi na chwilkę chociaż
przegonić czarne chmury...
Ale do rzeczy.
Uśmiechnięta (na chorągiewce to nawet z deczka upiornie)
piracka rameczka z urodzin Czarnowąsego,
który na tamten ówczas stał się Czarnobrodym :)
 
 
Dużo się na niej dzieje ale tak miało być. Każdy element coś oznacza.
Na przykład chorągiewka zdobiła babeczki,
a złoty czekoladowy dukat był nagrodą w jednej z zabaw
(oddany do ramki nie bez żalu... mimo większej ilości w sakiewce ;))
Owad na papudze zupełnie bez uzasadnienia.

Zaproszenia na imprezę wyglądały tak

 w każdym inny tekst, dobrany indywidualnie.

 Gdyby ktoś miał ochotę obejrzeć krótką relację z imprezy, to zapraszam.
Zabawa była przednia. 
Gwoździem programu było poszukiwanie skarbów - prezentów
(teren został oznaczony strzałkami).
Skarb nr 1, wielkie pudło, w środku dużo tektury, 
w tekturze worek, a w worku... ziemniaki ;)  
Taki psikus (pamiętany doskonale do teraz).
Mina dziecięcia była hm niepewna,
na szczęście na wyciągnięcie ręki był skarb nr 2...
Długa, kręta i obfita wędrówka miała swój finał w Porcie Ogrodowym, 
gdzie stał przycumowany ogromny statek,
w dodatku ręcznie robiony z papierowej wikliny,
z mapą - życzeniami na pokładzie.
 
 
Jego autorką jest moja kuzynka Marzena
(to roześmiane dziewczę na zdjęciu poniżej:))
Jak widać, statek nie zmieścił się do osobówki

 
I jeszcze słodkości
 
No i jak, uśmiechacie się?
To teraz proszę jeszcze raz szybko przeczytać 
i pędem majstrować roześmiane prace!
Czekam!
No i serdecznie dziękuję (roześmiana od ucha do ucha)
za ciepłe przyjęcie moich sówek!!!




14 komentarzy:

  1. Zaniemówiłam z wrażenia... jak wróci mi mowa, może uda mi się coś napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elwiro jesteś genialna! Powinnaś organizować przyjęcia dla dzieciaczków - piracka imprezka widać, że było mega!!!
    Ramka obłędna, zaproszenia niezwykle pomysłowe i oryginalne, słodkości - aż ślinka leci ;) a statek obłędny - masz utalentowaną kuzynkę, ale jak widać u Was to rodzinne :)))
    Wszystko,każdy szczególik zachwyca niesamowicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehee;) Nieźle. Na prawdę tematyczna impreza na 6!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie zorganizowana impreza oraz ramka i zaproszenia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, buzia śmieje mi się od ucha do ucha. Świetnie wszytko zorganizowałaś. Piękna rameczka ze detalami przeze mnie oglądnięta. Łódź piracka jest niesamowita. Wszytko oryginalne i genialne. Brawo. :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. uśmiech mi nie schodzi chętna na taką imprezkę mimo swoich nastu -lat .... genielny ten statek , pogratuluj kuzynce

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że wszystko dopięte na ostatni guzik, wspaniała impreza - myślę że na długo zapadnie w pamięci Czarnobrodego vel. Czarnowąsego, tym bardziej że wspomnienia zostały oprawione w fanatstyczną ramkę :)
    Pozdrawiam ciepło.
    PS. Masz bardzo utalentowana kuzynkę,jestem pełna podziwu dla statku z wikliny :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany wszystko jest fantastyczne, że aż nie wiem co bardziej! super! czarne chmury ostatnio prześladują wszystkich. dobrze, że masz na to lek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. DZIĘKUJĘ! W imieniu swoim i Marzeny :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Elwira, dosłownie zaniemówiłam na chwilę z wrażenia, jak zobaczyłam jakie cuda przygotowałaś. Urodziny synka musiały być prawdziwą przygodą. Wszystko fantastycznie przemyślałaś i zorganizowałaś. I perfekcyjnie jak zawsze. Każdy najmniejszy detal. A kuzynką wykonała rewelacyjny statek, wyraz uznania dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawy co by by to wyglądało jak by córa moja grała w tenisa ziemnego ,pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who has been doing
    a little homework on this. And he actually bought me breakfast due to the fact
    that I discovered it for him... lol. So let me reword this....

    Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this subject here on your web
    site.

    Have a look at my web-site; robot aspirateur

    OdpowiedzUsuń
  13. Great blog right here! Additionally your website rather
    a lot up fast! What host are you the usage of? Can I am getting your affiliate hyperlink
    in your host? I desire my website loaded
    up as quickly as yours lol

    Feel free to visit my webpage csi hidden crimes hacks - ,

    OdpowiedzUsuń
  14. That is very interesting, You are an excessively professional blogger.

    I have joined your feed and sit up for seeking more of
    your excellent post. Additionally, I've shared your web site in my social networks

    My web blog: Best SAD Light

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)