TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



poniedziałek, 16 września 2013

Dzień Nauczyciela tuż tuż

"przegryzłam" więc sowi temat
tekturkowo, papierowo i na szydełku,
popijając gościnnie herbatkę
z przemiłą ekipą Scrapgangu!!
 

Efekty poniżej
 
Kredki będą wręczane przez dzieciaki z zerówki,
stąd taka a nie inna kolorystyka i zabawny charakter.
Cudny stempelek od Novinki.
Brązowa sówka to nieco udoskonalona
(czytaj bardziej nastroszona :))
siostrzyczka znanej Wam już miętowej --> klik

 Na zakończenie proponuję muffinki 
sówki z mocno wyłupiastymi oczętami.
 
Czyż nie są urocze?
W dodatku bardzo smaczne.
Częstujcie się! Jak świętować, to na całego :)

A scrapującemu Gangowi życzę 
całej masy inspirujących wyzwań,
dzięki którym w bardzo szybkim czasie 
obok 300 pojawi się kolejne 0!!!


21 komentarzy:

  1. Śliczne:)
    Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień Uściski.

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!!
    Pięknie inspirujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że inspirujesz w Scrapgangu, ponieważ Twoje kartki są przecudne :) uwielbiam ołówkowe kartki, sowy również, szydełkowe wytwory także. Zachwycam się nad każdym szczegółem. Jak będzie czas, to z przyjemnością skuszę się na to wyzwanie :)
    Te słodkie sówki podbiły moje serce, chętnie bym się na taką skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Kolorowe, radosne,idealne dla ukochanej Pani :) a szydełkowa sówka jest genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne jak zawsze :) a babeczkami nie kuś :) albo wrzucaj też przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No to wrzucam: pod oczętami tradycyjna, puszysta zebra, przycięta na płasko. Na cieście "nastroszona" biała czekolada, na niej połówki ciasteczek oreo i cukierki m&m's. Smacznego :)

      Usuń
  6. Przepiękne sowie inspiracje :) Właśnie uświadomiłam sobie że jeszcze nigdy nie zrobiłam nic z motywem sowy, może czas to zmienić...:)
    Muffinki są urocze i z pewnością tak samo pyszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. życzę Wam dużo zdrowia i trzymam kciuki aby następny weekend był bardziej udany:):)

      Usuń
    2. Dziękuję kochana! Dzisiaj jest już lepiej, najgorsze mamy za sobą!
      Jeśli chodzi o sowę, nie zawiedź mnie, czekam na Twoją pracę ;))))

      Usuń
  7. Prześliczne prace i wszystkie sówki :)Jeżeli pozwolisz to zainspiruję się Twoją kredkową kartką, bo bardzo mi się podobają :) Gratulacje projektowania :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Co do inspiracji, bardzo proszę, będzie mi bardzo miło. I już czekam na Twoje kredki!

      Usuń
  8. Piękne prace, wszystkie bez wyjątku:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace :) No i te muffinkowe sowy :) Bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne, genialne, genialne!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki są niesamowite. Ty to potrafisz !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sowy w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki kredki i sówki to jest to! U mnie tez już pociete papiery na kredkowe kartki, teraz tylko trzeba posklejać :)
    Jadalne sowy sa ekstra

    OdpowiedzUsuń
  14. Seus trabalhos estão lindos! Adorei! Parabéns pela criatividade... Um lindo dia pra você. Beijos

    OdpowiedzUsuń
  15. jejjkuuu! cudowny kształt, cudowne kartki! strasznie strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  16. Buziole i uściski dla Was!!! :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)