TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 23 lutego 2014

Podziękowanie dla lekarza

czyli czekoladownik i zakładka.
Bardzo męska rzecz.
 
 
Ten sam motyw anatomicznego serca ubrałam w romantyczne wdzianko
i stało się zakładką dla pani kardiolog
 
Wiosna tuż, tuż.
Czas pomyśleć o kwiatach, motylach i pisankach :)

Dziękuję za całe kosze miłych słów!!!!
Upycham je w każdym kątku mojej mikropracowni :)))) 

PS. Czekoladownik wędruje na blog Namaste: Wyzwanie#14 - "Z miłością"




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edycja 02.03.2014
Uprzejmie donoszę, że mój czekoladownik zdobył zaszczytne pierwsze miejsce
w powyższym Wyzwaniu
 

16 komentarzy:

  1. Przepiękne podziękowania. Włożyłaś w wykonanie tego kompletu serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne podziękowanie i takie pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Elwiro jesteś genialna!!! Podziękowanie obłędne, każdy detal zachwyca, a anatomiczne serce pięknie ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zachwyciły mnie dodatki z nowej kolekcji UHK Galery (nie te klimaty) ale w Twoim wykonaniu i z takim przesłaniem serducho wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplecik, taki z klimatem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namamste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem zachwycasz. Komplet przepiękny, nietuzinkowy i pomysłowy:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja!!!...i takie podziękowanie dla lekarza, na pewno wzruszy:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitalna praca! Piekne wykonanie! Pozdrawiam DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam małe zaległości i właściwie dopiero teraz mogę spokojnie zobaczyć ten cudny czekoladownik. Nie tylko piękny, ale i pomysłowy i oryginalny :) Serdecznie gratuluję Ci wszystkich wyróżnień i nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to wszystkie komentarze jak najbardziej słuszne, bo praca wygrała! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Serdecznie.Rewelacja...chciałam zapytać czy takie podziękowanie dla lekarza można by było u pani kupić ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)