TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



środa, 15 maja 2013

Podziękowanie dla nauczyciela

Zbliża się koniec roku,
czas pomyśleć więc o takich drobiazgach.
Poniżej komplet dla Pani Marzenki,
która w swoją pracę wkłada całe serce;
kartka w formie księgi
plus zakładka do książki.
Całość łączy urocza (prawie "śnieżna") sówka
i idealna do tego typu prac kolekcja papierów
Nie mogło też zabraknąć mojego
dzierganego serduszka.





W środku życzenia i schowek na zakładkę

Kartka wykonana według tego kursu --> klik

Trochę się napracowałam (nie mam bigownicy),
ale warto było.
Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii.

Ponieważ obecność kwiatka, wstążki i tekturki
jest mocno zauważalna ;)
pracę zgłaszam do Projektu Wagi Ciężkiej - Wyzwanie BINGO.

A w moich rodzinnych stronach
tak się będzie działo

no i będą CIASTECZKA! :)
Zajrzyjcie koniecznie!

Serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze
pod kompletem komunijnym :)))

Mieliśmy już tej wiosny zimę, było lato,
a przez kilka ostatnich dni jakoś tak jesienią powiało.
Na szczęście dzisiaj zza chmur od czasu do czasu
wygląda słońce. Pozdrawiam Was więc słonecznie :)

--------------------------------------------------------
07.10.2013r. Miło mi ogłosić, że praca otrzymała wyróżnienie :)



13 komentarzy:

  1. Z ręka na sercu przyznaję, że sama chciałabym dostać na koniec roku takie piękne podziękowanie od uczniów. Cudna pracę wykonałaś , tym bardziej, że znalazła się na niej sowa i jest jeszcze zakładka (uwielbiam zakładki):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i pewnie czasochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elwiro, obserwuje Twojego bloga, odkad pieknie u mnie zinterpretowalas kartke ... Pieknosci robisz. a opisy dodaja blogowi tylko uroku. Prezent dla nauczycielki z medalem, sowka i zakladka to strzal w dziesiatke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię pisać, więc cieszę się, że Ktoś czyta... :) Dziękuję za miłe słowa, a Twoją nietypowo ukwieconą kartkę nadal mam w pamięci :)

      Usuń
  4. piękne nawet bez osobistej maszynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pięknie wykonany upominek :)
    Świetny jest ten pomysł z medalem i takim napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka idealnie pasuje, całośc śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Sówka wyszła boska. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Projekcie Wagi Ciężkiej :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplecik, a sowa przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta sowa jest wybitnie urocza :)super :))
    dzieki za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowa powaliła mnie na kolana;)
    Dziękujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziergane serducha jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)