TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 9 lipca 2013

Ahoj Piracie! i wyniki candy,

fotorelacja,
w końcu.
Najmocniej Was przepraszam,
ale losowanie odbyło się
dopiero dzisiaj późnym popołudniem.
Dokonał tegoż czynu
postrach żeglugi morskiej,
Czarnowąsy ;)



 

Gratuluję! Serdecznie dziękuję za zabawę!
Właścicielkę Misiowego Zakątka - Czarną Damę proszę o kontakt!

A gdyby ktoś chciał zobaczyć szczegóły tryptyku,
zapraszam
 Tag to metka oderwana od chłopięcej koszulki
(nie raz już wspominałam, że u mnie nic się nie marnuje ;)).
Na odwrocie będzie kilka maminych wskazówek
odnośnie poszukiwań życiowych skarbów i wartości...

 datę i kilka maminych słówek dodałam po sesji :) 
I jeszcze raz całość
 
Żeby nieco ocieplić upiorność Wycinankowych czaszek,
wykorzystałam radosną kolekcję Sunshine Love.
Poza tym mój "Maluch" urodził się 
w drugiej połowie wakacji,
jest więc moją 
radosną, ciągle rosnącą i zdumiewającą każdego dnia
Wakacyjną Miłością :) Taką na zawsze!

Rameczka, z racji mocno morskiego klimatu
wędruje na Wyzwanie#15 do sklepu Ewa

No i teraz, zupełnie na koniec,
serdeczne podziękowania za całe mnóstwo
niezwykle ciepłych słów
pod poprzednim wpisem :)))))
Sówka się cieszy, ja się cieszę
i Wy chyba też troszeczkę?

------------------------------------------------------------------
07.10.2013r. Miło mi ogłosić, że powyższy tryptyk
otrzymał wyróżnienie w sklepie Ewa :)

21 komentarzy:

  1. GENIALNA! Te czachy wyglądają obłędnie! Jestem pod wrażeniem.

    Dziękuję za udział w zabawie :)
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tryptyk. Super dodatki. Całość obłędna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się skupiłam na tryptyku, ze zapomniałam podziękować za świetna zabawę i pogratulować zwyciężczyni. :)

      Usuń
  3. Mały pirat rewelacyjnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziekuje za zabawe. Przeyznac musze, ze rameczka wyszla fantastycznie - zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pirat i kapitalna piracka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie pomysłowe losowanie, pirat strrraszny zdał egzamin na 6, a tryptyk - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tryptyczek genialny i taki dopracowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni, a pirat jak się patrzy:)
    tryptyk pięknie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim gratuluję zwyciężczyni :)
    Tryptyk jest rewelacyjny! Zachwyca mnie to z jaką precyzją i dokładnością komponujesz najmniejszy detal, nie ma niczego za mało i za dużo, wszystko dokładnie przemyślane. Do wyzwania sama się przymierzałam, ale jak widzę co przygotowałaś... ;)
    PS. A pirat to już całkiem duży chłopiec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow rewelacja po prostu ... świetnie dopracowane szczegóły idealne zdjęcia ;) niezmiernie mi się podoba :)
    dziękuję też za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny pomysł na zabawę i świetna fotorelacja :)
    Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudna to dla mnie niespodzianka. Jestem przeszczęśliwa. Dziękuję ogromnie Panu Czarnowąsemu, za tak fachowe i fantastyczne przeprowadzenie losowania i wyciągnięcie mojego losu :) Maila już napisałam. A Twoja praca jak zawsze genialna. Pieknie komponujesz ze soba elementy, co daje fantastyczne efekty i co widac na tryptyku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna maszyna losująca ale mnie ubawiłaś , dziękuję mimo iż nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana w odpowiedzi na Twoje zapytanie odnośnie koronkowej kokardki - oczywiście, że możesz, bardzo chętnie zobaczę ją w Twoim wykonaniu :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna relacja z losowania, pozdrowienia dla Pirata:):)
    A tryptyk obłędny po prostu, mnogość dodatków idealnie ze sobą połączona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę, Pirat boski :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tryptykiem jestem zachwycona, zauroczona i podziwiam Twój zmysł, wszystko jest tak idealnie dopasowane, no w sam raz!!! A losowanie - kapitalna zabawa i cała oprawa, gratuluję i pozdrawiam kapitana piratów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iście piracka praca :)

    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.
    Mysiek, DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie! Post mnie rozbroił, pirat żywcem wyjęty z kadru filmowego a tryptyk boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ u Ciebie pięknych prac przybyło :) tryptyk jest niesamowity! wspaniały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)