TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



piątek, 28 stycznia 2011

Podarunek prosto z serca

czyli muffinki z wiśniami, czekoladą i migdałami
ubrane okazjonalnie :)
Mniam, polecam!

Wersja pierwsza, walentynkowa


Ciasteczkiem poczęstuję DT
Twórczego Pokoju; Wyzwanie#18;
tkanina jest, minimum guzikowe jest,
karton jest - co prawda w rozmiarach mikro - ale jest :)
Gdyby ilość była niewystarczająca,
zmajstruję coś "większejszego".
Ostatnio takiego właśnie wyrazu użył mój maluch :)

Wersja druga, romantyczno - urodzinowa


i ta powędruje do galerii
The Play Date Cafe challenge#66;
kolor lilac w obfitości :)

Nie mam pojęcia, czy taka interpretacja
jest w ogóle zgodna z zasadami,
ale bardzo lubię fiolet i nie mogłam się oprzeć :)))

Muffinkom także :)
Są dobre dzisiaj, jutro i pojutrze...

mają pyszną chrupiącą skórkę
(przed pieczeniem potraktowałam je
cukrem trzcinowym, migdałami i szczyptą cynamonu)
i miękkie, lekko wilgotne,
mocno czekoladowe
ale za mało wiśniowe wnętrze
(wrzuciłam tylko dwie wisienki na papilotkę,
o dwie za mało :))

To mój muffinkowy debiut
i już mam ochotę na kolejne smaki
(następne będą jabłkowo - orzechowo - cynamonowe).

Pozdrawiam i życzę miłego, ciepłego weekendu!!!!



25 komentarzy:

  1. Mniam...ale apetycznie :) Ja też mufinki uwielbiam, zawsze i wszędzie :) szybko się je robi i wszystkim smakują :) A Twoje elegancko ubrane że aż serce cieszy :)
    Jedna i druga wersja mnie urzekła :) Masz Ty kobieto talenta :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No Elwirko, slinka cieknie na takie wspanialosci!!!!!!
    Przyznam Ci sie ze mufinki to JEDYNE, co z ciast jestem w stanie upiec:-(
    jednak TWOJE TAK PODANE.....nie, no jutro pieke mufinki a dzis wlasnie przykleilam sobie pierwszy plaster odchudzajacy ;-(((( A nic to....od kilku mufinek ...nic...sie...nie stanie....chyba....
    Cudowsnie wspanialego weekendu Ci zycze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie wyglądają, ogólnie jestem wielką fanką pieczenia muffinek, natomiast K. jest wielkim fanem ich zjadania;) podział obowiązków musi być:D
    Twoje prezentują się wspaniale, szczególnie w takich pięknych ubrankach:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam , mniam, uwielbiam muffinki, tylko ja robie z bananem i truskawkami., lub jagodami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie u Ciebie dziś... i kolorowo :) Oj, zjadłabym takiego muffinka, przypominają mi się wakacje...
    Mam nadzieję, że czytałaś mój poprzedni komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...oj poczułam głód:)
    Chyba jak wyzdrowieję to coś upiekę:)
    Dziękuję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje muffinek ubranych świetne!:)
    A mnie za pierwszym razem nie wyszły takie jak powinny ... spróbuję upiec raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och muffinki...przepięknie i przepysznie wyglądają!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają smakowicie, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elwirko dziękuję za komentarze na moim blogu mobilizują do tworzenia karteczek. Twoje prace są piękne i pomysłowe a muffinki aż ślinka leci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny!!! Lowe za te ciepłe słowa :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Są tak piękne, że nie miałabym odwagi ich jeść!!! A ta w fiolecie, ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam,podzielisz sie przepisem?

    OdpowiedzUsuń
  14. So sweet and beautiful, and your photographs are gorgeous! THanks for joining us at The Play Date Cafe. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm nie dość, że muffinki to jeszcze tak pięknie przyodziane :)
    A można prosić o przepis?? Bo takich to jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely muffin holders! Thanks for playing at the PDCC :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poza tym, że spowodowałaś u mnie ślinotok:) to muszę powiedzieć, że jestem zachwycona oprawą!!! genialne!!!! I piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniamuśnie...
    Czeka u mnie na Ciebie wyróżnienie:)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie apetyczne...i muffinki i opakowanie:))
    ustawiam się w kolejce po przepis:))
    fantastyczny pomysł na wyzwanie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. simply beautiful! Those muffins look delicious!

    OdpowiedzUsuń
  22. What a beautiful and yummy looking project.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh how creative! I would LOVE to receive a muffin like that!! Beautiful! Thanks for playing along with us at the Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)