TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 10 kwietnia 2018

OPOWIEŚCI Z MCHU I...

...i mchu, nie paproci, ale kto wie ;)
miałam ogromną przyjemność uczestniczyć 
w świetnych warsztatach Iwony Semrau.
Nie byłabym sobą, gdybym nie przygotowała czegoś słodkiego w temacie.
Uskuteczniłam zatem miętowe kulki mocy oraz serniczek w cieście czekoladowym.
Był także mój osobisty mech zjadliwy, z malinową pianką i wybuchowym granatem
oraz ten Cadence, z pojemniczka, w dwóch kolorach.
I Leśny Ludek też był. Ozłociłam go nawet z wrażenia.
I moja siostra też była 
(która to nigdy takowych rzeczy nie wyczynia,
ale ponoć już będzie, trzymam za słowo!)
Mówię Wam, wybuchowa mieszanka smaku i radości tworzenia!
Takie rzeczy tylko w Studio75!
Na ochłodę lemoniada ze szczyptą miodu i brązowego cukru.
Poniżej dowody powyższego






Zapraszam wkrótce ;)

1 komentarz:

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)