TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 8 lipca 2018

NA ŚLUB W STYLU BOHO

ramka na podobraziu z łapaczem snów.


Dawno nie było słodkości, więc dorzucam coś niecoś, pyszne bardzo.
Mus morelowy, maślana kruszonka i mascarpone ze śmietanką.
Ktoś chętny?
Kolorystyka, zupełnie przypadkowo, w pełnej harmonii z pracą :)


Na koniec foto z jegomościem krasnalem Wroclovkiem
(pstryknięte przy okazji Dolnośląskich Warsztatów Craftowych,
 na których to miałam przyjemność być po raz pierwszy
i mam nadzieję, że nie ostatni).
I takie oto miała przygody. Rameczka moja.
Teraz czeka sobie spokojnie na personalizację... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)