TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 29 czerwca 2010

Dla Antosi

z okazji chrztu.

Delikatnie i słodko




Zbliżenie, na którym próbowałam uchwycić
lekko opalizujące drobinki brokatu...
jak widać, skończyło się tylko na próbach :)


dla ułatwienia :) dodam,
że poszukiwany znajduje się na serduszku, guziku
i w niewielkiej ilości na róży.

Czy ja kiedykolwiek opanuję chociażby podstawy fotografowania???

I z innej beczki. Papiery (różowa i zielona Victoriana)
i śliczna akrylowa ramka do kupienia tutaj --> klik

Dobrze, że dzisiaj słońce znalazło siły
(po tylu paskudnie-deszczowych dniach),
żeby chociaż na chwilkę zaświecić!
Oby jutro było go więcej!
No przecież lato jest, wakacje... no jak tak można...
Jak tylko się pojawi, po kątach poupycham, w kiszeniach pochowam, do butelek ponalewam...
tak na wszelki wypadek...

Słonecznego dnia!



3 komentarze:

  1. Urocza karteczka!
    A jeśli chodzi o słońce to zapraszam do Kostrzyna. Pod dostatkiem mamy i chętnie się podzielimy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka prezentuje się świetnie! na pewno jest jeszcze piekniejsza na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna karteczka,zwłaszcza ze modelką była moja córeczka Antosia,pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)