TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 15 czerwca 2010

Znowu kaskadówka

tym razem w odsłonie biało-srebrnej, ze szczyptą zieleni.
Bardzo ciężko sfotografować te odcienie (srebrny mieni się delikatnie), a przy sztucznym świetle - wręcz koszmarnie. Stąd taka kiepska jakość zdjęć. Na szczęście w rzeczywistości całość wygląda o wiele lepiej :)



W środku kieszonka - na pieniądze i tag z życzeniami.




Baza kartki to srebrny karton wizytówkowy. Srebrne jest też wykończenie (srebrny tusz Latarnia Morska). I tusz i stempelki (cudny motyl i róża) pochodzą z mojego ulubionego sklepu scrap.com.pl. To tak na wszelki wypadek, żeby pewien blogowySzpieg o mnie nie zapomniał :) Było mi bowiem bardzo przyjemnie gościć u niego czas jakiś (po raz pierwszy i z tą majową karteczką --> klik). Szpiegu, za wyróżnienie dziękuję :)

Jeszcze tylko nadmienię, że kartka robiona była według kursu Brises. Ponieważ jest to już któraś z kolei w tym kształcie - pracowało się nad nią łatwo i przyjemnie (szkoda, że te zdjęcia takie paskudne). A Brises serdecznie dziękuję za nieustanne źródło inspiracji :)

Pozdrawiam i dziękuję za komentarze!




2 komentarze:

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)