TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



poniedziałek, 28 maja 2018

WARSZTATY

Dzisiaj w końcu postanowiłam nadrobić zaległości
w publikowaniu zdjęć z warsztatów, 
które miałam przyjemność poprowadzić jakiś czas temu.
Zatem START ;)
Dom Dziecka w Stalowej Woli: notesy i podziękowania dla hojnych Mikołajów.



Półkolonie zimowe w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli








Studio75, warsztaty rodzinne, kartka wielkanocna



Studio75, warsztaty rodzinne, zawieszka jajko



Studio75, kartka wielkanocna


Spora dawka kreatywności
 i pozytywnej energii. Dziękuję Kochani!!!

Niestety kilku warsztatów nie udało mi się uwiecznić na zdjęciach,
ale w pamięci pozostały ;)

Ciąg dalszy wkrótce... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)