TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



poniedziałek, 29 października 2018

Jak śliwka w kompot,

plum!
Wpadłam po uszy w te kolorki.
Kolejne prace w trakcie się robienia ;)




Uwaga!
Bezpośredni kontakt z preparatami Cadence grozi uzależnieniem.
Jak już ktoś położy na nich "paluszki",
nie może oderwać.
Leczenie: zakup kolejnych specyfików
i jak najszybsza aplikacja na tkaninę, papier, drewno...
i co tam kto ma pod ręką.
Efekty widoczne błyskawicznie ;)

Wykorzystałam między innymi:
gesso, farby hybrydowe, puder velvet, klej do złoceń.
Z innej beczki: prawda, że niezły mam manicure??
Krwisty z deczka, ale przecierki wcale do najłatwiejszych nie należą ;)

9 komentarzy:

  1. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    GK3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)