TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



piątek, 18 grudnia 2009

Zauroczyły mnie śnieżynki. Uzależniłam się od śnieżynek. Śnieżynki mnie osaczyły... :)
Po głębszej analizie doszłam do wniosku, że taki stan rzeczy nieco wybiega poza ramy normalnego. Co prawda mamy zimę, a zima obfituje w przeróżne kształty i rozmiary wyżej wymienionych (tworząc bajecznie śnieżny świat), ale... no właśnie, ja nie cierpię zimy (a raczej wszechobecnego zimna). Trudno mi zatem pojąć, skąd to zauroczenie?! Niemniej, efekty widać gołym okiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)