TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



poniedziałek, 14 czerwca 2010

Scrapujące Polki inspirują

Dawno mnie tutaj nie było, aż kurzem się półki pokryły...
Posprzątam więc trochę, a Was zapraszam do obejrzenia mojej tatowej kartki.






Już od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie męska kartka
z rulonikami i guzikami, ale jakoś nie było okazji, żeby się za nią zabrać. Mobilizacja i dodatkowe wytyczne przyszły niespodziewanie ze strony Scrapujących Polek
(wyzwanie Brises KARTKI#9).
Miało być
w paseczki,
ze słowem "tata" w opisie
i przynajmniej jednym kwiatkiem.

Kwiatek na męskiej kartce? - tego w moich dotychczasowych planach nie było. Ale żeby wytycznym stało się zadość, wszystkie powyższe punkty znalazły odzwierciedlenie w mojej pracy :)
I chyba wyszła całkiem fajnie? hmm

Kwiatek i papiery (Webster's Pages) oczywiście ze scrap.com.pl

Wkrótce kartka kaskadowa ślubna, kartka rocznicowa i kolejne strony starego albumu.
To wszytko zrobione już czas jakiś temu, ale czasu brak, żeby obfotografować... lato, słońce, truskawki... :)

No właśnie, kończę pisanie i pędzę "konfiturować" dorodne truskaweczki. Pozdrawiam zatem znad miseczki po brzegi wypełnionej soczyście czerwonymi, ogromnymi truskawkami - truskawek nigdy dość! Mój synek też jest tego zdania. Pałaszując zawzięcie kolejną taką dorodną (buzia umazana po same oczy czerwonym sokiem :)) z zadowoleniem mówi - doble, baldzo doble, mniam :) Potwierdzam :)



3 komentarze:

  1. I tu też napiszę, że jest śliczna! I mam nadzieję, że nie ostatnia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne są te ruloniki !
    Całość oczywiście super !

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna karteczka,własnie moja żonka zakupiła dla tatusia, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)