TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Na powitanie

słodziak 3D :)
Niestety pogody wiosennej brak,
więc foto robione w sztucznym świetle.


W zasadzie wszystkie zdjęcia takie same ;)
ale jakoś nie mogłam się oprzeć tej słodyczy.

Pozdrawiam
i dziękuję,
że znajdujecie czas żeby do mnie zajrzeć
i ciepłym słowem obdarować.

7 komentarzy:

  1. Przepiekna ,,,mala Marysienka jak dorosnie bedzie podziwiac!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna,podoba mi się ta kompozycja dodatków:)
    polecam rozjaśnianie zdjęć w programi,tak na przekór pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu się zdecydować jak wszędzie takie piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu wspaniałości u Ciebie :) wszystko taaaakie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)