TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 17 lutego 2013

Pisanki, pisanki, jajka

wyklejane,
czyli już! Wielkanoc,
czyli nieśmiało przywołuję WIOSNĘ
szczyptą oszronionej jeszcze zieleni

 

 
Powyższe jajko w całości wykonane
na warsztatach, o których pisałam już

Teraz pora na drugie

 
 "opracowane" już w domu,
ale z materiałów dostępnych na spotkaniu.
Dorotko, dziękuję za możliwość pracy z wykrojnikami.
Big Shot to najpierwsze z moich scrapkowych marzeń...

Ściskam Was mocno
i serdecznie dziękuję za ciepłe przyjęcie 
szkolnej walentynki :)

Aha. Do Szuflady mogę włożyć tylko jedną pracę,
wybieram więc jajo z budką dla ptaszka.
Myślę, że jest i jasno i lekko i radośnie.

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Śliczne, wiosenne jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało u Ciebie wiosną... :) Aż miło popatrzeć, gdy za oknem tak szaro. I trzeba już zacząć myśleć o zbliżających się świętach...
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byleby ta wiosna przyszła szybko, skoro ją wszyscy przywołują:) Niestety u nas za oknem znów śnieg:/
    Śliczne jajkowe kartki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOOOOOOOOOOOOOOOpracowane juz w domu!!!!!!Swietne ,trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jajeczko, ta zieleń taka jeszcze nieśmiała, wczesnowiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie i wiosennie :)
    Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)