TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 16 kwietnia 2013

Zawieszka dla chłopca

czyli wszystkie gazety w okolicy donoszą,
że tutaj mieszka Mały Psotnik ;)
Na leżąco
 
na stojąco
 
szczególiki
 
 
Tekturkowy napis ze Scrapińca nabierał mocy
kilka lat. W końcu przyszedł na niego czas!
Pomalowałam go nierównomiernie 
białą farbą akrylową, potuszowałam czernią,
pokryłam glossy i szczyptą crackle.
Na koniec zmiksowałam z dużą ilością
guzików wszelakich, dwoma ruchomymi oczkami
oraz jednym ślepiatym stworkiem,
który dodaje zdecydowanego smaczku :)
Konsystencja optymistyczna,
luźna, radosna i zwariowana.
Oczopląs gwarantowany!
Spożywać na surowo - oczami duszy,
uśmiech powinien pojawić się natychmiast!
Uśmiechasz się?

Jak widać nadal tnę papiery Rapakivi
(tym razem Be Optimistic),
oprzeć się nie mogę ich urokowi.
Wkrótce coś w temacie dziewczynkowym. 

Praca zawiera wszystkie kolory 
z aktualnej palety The Play Date Cafe
 
więc ją tam zgłaszam.

PS. Niezwykle cieszą mnie/nas Wasze słowa
odnośnie chatki!!!!! Dziękujemy bardzo!

4 komentarze:

  1. No i się uśmiecham :D Ciekawa i pomysłowa praca, każdy szczególik dopieszczony i dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawieszka, pełna optymizmu:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER zawieszka! Fajne detale!!! Extra guziolki! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)