TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



piątek, 23 czerwca 2017

ALBUM PLECAK DLA NAUCZYCIELA

Tradycji stało się zadość 
i w tym roku także wykonałam plecaczek ze zdjęciami,
tym razem w stylu retro.
W przepastnym wnętrzu wszystko, co w szkolnym plecaku być powinno.
Nie, przepraszam, tym razem nie ma przekąsek...
na to wygląda, że dzieciaki dopilnowały, 
żeby między zeszytami nie plątała się z deczka przypleśniała skórka z banana :)








Mam nadzieję, że za rok zgłosi się do mnie w powyższej sprawie 
równie miła Zamawiająca lub też Zamawiający ;)
Tradycję trzeba pielęgnować.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)