TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



czwartek, 23 listopada 2017

URODZINOWY SŁODZIAK ;)

Tagowiec "przekładany" radosną buźką Jubilata
i jego ulubionymi dodatkami.
Albumik edukacyjny:
"M" jak Michaś i miś,
znajdź trzy wstążki tego samego koloru,
trzy czerwone gwiazdeczki
i trzy żółte guziczki...




Miałam niewiele czasu, żeby go wykonać,
ale sprawił mi ogromnie dużo radości.
Przesyłam ją także Wam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)