TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



czwartek, 25 lipca 2019

SKRZYNIA SKARBÓW

Spotkała mnie niezwykła przyjemność oprawienia wyjątkowego skarbu,
który napisała dla młodych mama chrzestna.
Zmalowałam dla niego skrzynię, postarzając i złocąc ją subtelnie.
Wewnętrzną stronę wieczka wykleiłam różnymi elementami,
"opowiadając" w ten sposób historię dwojga zakochanych od momentu poznania...
I tak powstał personalizowany prezent na ślub w sielskim klimacie
z elementami folkowymi, zgodnie z życzeniem ;)












1 komentarz:

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)