TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



piątek, 6 sierpnia 2010

Owocowe party w ogrodzie

czyli dwa wzory zaproszeń na drugie urodziny

Cytrynowy papier leżał sobie na półce już czas jakiś,
żeby nie powiedzieć kilka miesięcy.
Nie wiedziałam, jak go ugryźć :)
W końcu stało się :)

Kwaśny cytrynowy smak
osłodził mój prawie dwuletni synek
we własnej, prawie zawsze roześmianej osobie
i słonecznie żółty kolor papieru :)

Z rozpędu powstały dwie wersje,
sama nie wiem, którą wybrać?


.......................
Pędzę się pakować!
Wybywam na czas jakiś,
mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie :)
Przesyłam prawie urlopowe pozdrowienia :))))



1 komentarz:

  1. Ale już duży Twój synek... Zaproszenia super i rzeczywiście trudno zdecydować się na jedno... Życzę miłego urlopowania! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)