TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



sobota, 20 lipca 2013

Dla chłopczyka i dziewczynki

czyli nadal słodzę,
chociaż dzisiaj bardzo delikatnie,
wręcz ascetycznie :)




 
Na koniec pochwalę się jeszcze, jakie mój Czarnowąsy
otrzymał  od Czarnej Damy podziękowanie

wydrukowany obrazek wisi na honorowym miejscu :)
 a Czarna Dama, oprócz wygranych w candy przydasi 
otrzymała od nas także niespodziankę w postaci
słodkości z wpisu poniżej :))

I już zupełnie na koniec,
reasumując temat dzieciowo - słodki,
tak mi się ułożyło


zwierzyniec serowy wykonany według tego przepisu --> klik
W naszym przepiśniku ciasteczka będą funkcjonowały jako "puchatki",
tak zostały nazwane przez Czarnowąsego :)

Nowa myszka śmiga bez zarzutu!
Pędzę więc pozaglądać do Was!
Pozdrawiam
i dziękuję za każde słowo :)

13 komentarzy:

  1. Super kartki. A ta sukienka po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i delikatne karteczki! Ta z sukieneczką urocza:)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię taką delikatność :) kartka z sukieneczką sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne delikatne karteczki, ta z sukienką jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Bardzo podobają mi się Twoje papierowe literki :)
    Kupiłam sobie ostatnio napis HOPE na bazarku, ale szukam więcej wyrazów... niestety nie mogę znaleźć z brązowego papieru... a widzę, że Ty takie masz. Dlatego mam pytanie, czy możesz mi napisać skąd je bierzesz? Będę wdzięczna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie tym razem słodko - delikatnie i słodko - smakowicie, a na dodatek wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite kartki, sukieneczka wyszła cudnie:) Ciasteczka wyglądają jak zwykle przepysznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. szczególnie ten z cudną sukieneczką. Świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam serdecznie za tyylee słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kartki! Szczególnie ta dziewczęca mnie zachwyciła. A ciastka wyglądają smakowicie- też dzisiaj będę piekła z synem, ale czekoladowe;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki cudne, pięknie zrobione.
    Jeszcze raz dziękuje za prezencik. Wszystko cudne i fantastyczne a ciasteczka były baaaardzo smaczne, palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kartki:) Ale z sukienką wymiata:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)