TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 18 sierpnia 2013

Album

kolejny, 
bardzo podobny do poprzedniego (z racji użytych papierów i stylu),
tym razem jednak wersja mini
i w dodatku do mojego osobistego użytku :)
 
 
 
Bardzo PRZYJEMNIE mi się nad nim pracowało, ponieważ
1. bardzo lubię robić albumy,
2. bardzo lubię te papiery (Vintage Memories), chociaż najnowsza "Rozalka" już skradła mi serce,
3. bardzo lubię styl vintage, brązowy tusz, szarpania i przedarcia,
4. bardzo lubię moje dziergane serduszka i kokardki, co najpewniej dawno już zauważyliście,
5. uwielbiam "zmaltretowane" koronki
6. półperełki i wstążeczki vintage
7. baardzoo lubię wycinanki z wykrojników! Dotąd tylko do nich wzdychałam, 
ale obecnie nasz "związek" nabiera barw :) Te akurat zdobyte u Małgosi.
8. I jeszcze jedna bardzo ulubiona rzecz: kwiaty z żywicy!
9. A poza tym albumik ma przyjemną dla mojego oka zawartość.

Myślę więc, że mogę go zanieść na Przyjemne wyzwanie Szafran.

Praca inspirowana albumem Edyty i mapką znalezioną tutaj --> klik

Na koniec podzielę się jeszcze z Wami
drzewiastym krawatem z gustowną "spinką"
 

W Studio75 cudne nowości można zdobyć,
zajrzyjcie --> klik 
 

Posyłam wakacyjne słoneczko
i dziękuję za ciepłe komentarze pod poprzednim postem :)))

Wkrótce tematy ślubne i pirackie ;)
 

13 komentarzy:

  1. przepiękny album a krawat fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) krawat również :)cieszę się, że na coś się przydałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu coś dla siebie :) pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny album, oglądałam kilka razy zdjęcia..fenomenalne:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten album, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały album, przepięknie ozdobiony! Krawat też super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, album dla siebie i ten z poprzedniego posta są w klimatach, które uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny album ! Cudo!Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa. Ciepło na sercu!Uściski i pozdrowienia posyłam Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te Twoje albumy, w klimacie, który bardzo lubię. I ja jestem wielbicielką koronek, perełek, dzierganych dodatków i stylu vintage ;)
    Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie klimatyczny :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i niezwykłe prace!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cudo dla siebie stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)