TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



czwartek, 15 maja 2014

Jeszcze komunijnie

tym razem wersje tylko chłopczykowe.
Tradycyjna karteczka
 
i skromna kopertówka z bogatym wnętrzem.
Nie chodzi mi tutaj bynajmniej o zdobienia
czy też "wsad pieniążkowy",
ale o piękne życzenia od ojca chrzestnego
(ale to już przeznaczone wyłącznie dla małego komunisty).
 
 

Na warsztacie materializuje się kolejna praca chłopięca.
 

A ja z utęsknieniem czekam na ciepłe majowe słońce i soczyste truskaweczki.
Tymczasem częstuję Was sporą porcją kolorii
w przepysznym, chrupiąco - aromatycznym wydaniu.
 

Na zakończenie propozycja weekendowa
  
Wpadnijcie, może się spotkamy?!

Miło mi, że poprzednie karteczki komunijne nie zostały
potraktowane "bezszelestnie" :))))))))))))))))
Pa,pa!


7 komentarzy:

  1. Ale ładne te zaproszenia, a ciasto wygląda tak apetycznie że juz się oblizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki. :)
    Bardzo mnie zaciekawiłaś nad czym teraz pracujesz.
    A tort bezowy mniam, pycha. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki! Mnie też ciekawość zżera ;) Torcik - mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i szydełkowe serduszko, a że u mnie "malinowo" to torcik szczególnie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i wspaniałe wnętrza mają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, a torcik wygląda bardzo kusząco ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, delikatne i bardzo eleganckie karteczki :) A cała reszta jest słodka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)