TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 3 maja 2015

Obrączki i motyle

czyli kolejna kartka ślubna, tym razem w pudełku
 
Napisem poczęstowałam się tutaj --> klik. Dziękuję.
Dopasowałam go nieco do swoich potrzeb wydłużając,
a po wydrukowaniu przecierając papierem ściernym.

W pudełku kieszonka na "szeleszczący" prezent.

Przesyłam wielkie kosze majowego słoneczka.
 Dziękuję za komentarze :)


8 komentarzy:

  1. Ślicznie wychodzi Ci wypełnianie tych przedartych przestrzeni ;-))) Pięknie zestawione kolory i wzory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. napatrzeć się nie można na te wszystkie szczególiki, kompozycję, przenikające kolory! świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczne to wszystko i dopracowane w każdym detalu, podoba mi się ogromnie, kartka oczywiście naj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca, taka dopracowana, taka elegancka :)
    zapraszam do siebie na małe candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna, dopracowana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna - nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)