TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 23 lipca 2017

40-lecie ślubu, czyli rubinowe gody

piękna, radosna i wzruszająca rocznica
i taki także prezent od dzieci - album.
Historia małżeńskiego życia zatrzymana w kadrze
i oprawiona w papier.






 Chciałam uzyskać efekt starego pamiętnika wyjętego z kufra babci.
Udało mi się?
Całość subtelnie opalizuje złoceniami,
ale tego na zdjęciach ująć nie potrafiłam...
proszę uruchomić wyobraźnię ;)

Napis na okładce wykonany jest ze sklejki przez Decocate.
Pokryłam go białą farbą, ostemplowałam czarnym tuszem i oprószyłam złotym pudrem.

Każda karta to jednocześnie kieszonka, niektóre z nich uzupełniłam o spore tagi, 
mogą się tam usadowić dodatkowe zdjęcia albo malunki od wnuków...
Okładki albumu oklejone płótnem.

Polubiłam się z tą bazą Ecoscrapbooking - na pewno będę po nią sięgać częściej.

Do napisania wkrótce!
Przesyłam tropikalne pozdrowienia :)

8 komentarzy:

  1. Prześliczny i faktycznie jak z babcinego kufra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Whoooooo, wat heb je weer een enorm mooie creatie gemaakt.'
    Heel erg sfeervol en alle kleuren kloppen en passen zo ontzettend mooi bij elkaar waardoor alles in balans is. TOP!
    Creatieve groetjes, Anja

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń
  5. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)