TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 4 lipca 2017

CHRZEST ŚWIĘTY

Radosne wydarzenie w radosnych barwach - pomysł i realizacja: JA.
"Dopadłam" okolicznych rękodzielników (linki dostępne na fb),
i spięłam ich wytwory w drewniano - słoikowe ramy
Sporo pracy, ale za to efekt końcowy uroczy, pyszny i kolorowy.

 

 






Mój prezent dla Tymusia wyglądał tak

na odwrocie koperta z życzeniami 
wykończona moimi szydełkowymi dziergankami

Jak Wam się podoba?

Kolorowe pozdrowienia ;)



2 komentarze:

  1. Pięknie i elegancko prezentuje się wszystko :-D Wspaniała oprawa tak ważnego dnia :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)