TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



czwartek, 22 kwietnia 2010

Braki...

Nie mam stempelków w temacie,
nie posiadam ni złotego, ni srebrnego tuszu,
nie wkroczyłam jeszcze w magiczną krainę embossingu
(który w tym miejscu byłby idealny),
niemniej bardzo chciałam i postanowiłam w końcu spróbować...
prosto, dziewczęco, delikatnie...

Trudno było mi ujarzmić te złote mini - kuleczki
(usadowiły się na "puchnącym" Magiku),
stąd też trójwymiar różnej "grubości" :)

W środku kieszonka na pieniążki


Białe kwiatki (sprawdzają się w każdej sytuacji)
i papier (piękna różowa Victoriana)
zakupione w moim ulubionym sklepie scrap.com.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)