TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 29 września 2013

Jeszcze o jesieni

ale w bardziej "dostojnej" formie,
czyli kartka w pudełku na wrześniowy wrzosowy ślub
(w pudełku kieszonka na pieniądze)
oraz ekokartka w kopercie na ślub w październiku
 

 
Stempelek od Nowinki wpasował się tutaj idealnie
(link w pasku bocznym).

"Resztki" posklejały się same na starej metce :)
Ponieważ kolorystycznie pasuje mi tutaj jeszcze zebra,
postanowiłam Was poczęstować. Tak na dobry początek tygodnia!

 
 
Pozdrawiam Was serdecznie 
zza biurka pochlapanego nieco glimmer mistem.
Tak się jakoś złożyło, że po raz pierwszy "psikam"... 
jestem więc strasznie ciekawa,
co z tego wyjdzie :)))

Na pewno odezwę się wkrótce.

PS. Bardzo Was przepraszam za jakość zdjęć,
ale blogger szaleje a ja nie umiem sobie z tym poradzić.
Może w końcu nadszedł czas na fb??

9 komentarzy:

  1. Prześliczne kartki, a ciasto...mmmm,...wygląda niezwykle smakowicie:) Czekam niecierpliwie na Twoje chlapania:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace! Pierwsza czaruje kolorkami,druga niesamowitym serduchem,a trzecia pokazuje jak pięknie można wykorzystać odpady :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki. :)
    Ciasto wygląda smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ cuda!!! a eko-kartka niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudoooowne!!!! Eko- piękna!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)