TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



piątek, 4 października 2013

Rzeszowskie Spotkania Scrapowe

 
łapka do góry, kto będzie :)
W każdym razie candy jest dla wszystkich,
kto żyw niech pędzi się zapisać!
Ja przypomniałam sobie o nim w ostatniej chwili,
najpewniej dlatego, że banerek "wisi" u mnie
od ponad miesiąca
i ciągle miałam wrażenie, że jestem już na liście...

Dzisiaj, po bardzo intensywnym tygodniu,
miałam w końcu chwilkę, żeby złapać nieco jesiennego słońca.
Zapasy zrobione, posyłam Wam więc co nieco
i oświadczam, że wkrótce pojawię się z wizytą u Was :)))

Dla zainteresowanych: sówka już szykuje się do odlotu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)