TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 22 sierpnia 2017

Leśne urodziny

Leśne duszki, robaczki, pajączki, pszczoły i jeże...
pogoda w kratkę, prąd z wiaderka, 
wybuchowe eksperymenty z "szalonym" naukowcem
i obrośnięty mchem tort ;)
spora dawka pozytywnej energii. Zawekowałam,
będzie się można ogrzać w chłodniejsze dni.


 Projekt i realizacja - ja.
Menu - ja (dwa dni pieczenia i jakieś 5 kg mąki ;))
Naukowiec - http://www.madrydzieciak.edu.pl/index.html#onas
https://pl-pl.facebook.com/madrydzieciak/

Do napisania wkrótce.
Będzie o podróżach.


4 komentarze:

  1. O jak cudownie ...ale pyszności przygotowałaś :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz głowę pełną pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna impreza !!!Tort wygląda bardzo apetycznie jak i pozostałe elementy menu :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)