TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 6 sierpnia 2017

Mediowa szkatułka - relacja z warsztatów

Kolejny stopień wtajemniczenia :) 
Nowe doświadczenie. 
Lody przełamane - czerń ujarzmiona!
A wszystko za sprawą cennych wskazówek świetnej nauczycielki - Gosi.
W dodatku w jednym z moich ulubionych miejsc.



Tak wyglądało pudełeczko w trakcie się robienia
(zdjęcie podkradzione Gosi - dziękuję),
przyznacie, że ten moment jest dość wstrząsający?
Jestem oszołomiona możliwościami, jakie dają media.
Już wiem, że będzie się działo,
ale najpierw muszę napaść jakiś mediowy sklepik :)
Słoneczne pozdrowienia!

3 komentarze:

  1. Wspaniałe pudełko stworzyłaś. Już podziwiałam wasze cuda na fb😃 Gosia jest fantastyczną nauczycielką. Z nią żadne media nie są straszne 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy piękny, bardzo mi się podoba taka kolorystyka:). Tak, media są nieprzewidywalne i mają mnóstwo możliwości, a efekty często nas pozytywnie zaskakują:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)